Subject: FW: VH Maakohtu kohtunike ja kohtujuristide spetsialiseerumise analüüs
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 16:15:02 +0300

_____

From: Arne Ots | Ellex <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Thursday, August 21, 2025 15:51
To: Marilin Reintamm - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: VH Maakohtu kohtunike ja kohtujuristide spetsialiseerumise
analüüs

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täname kutse eest esitada pakkumus väikehankes „Maakohtu kohtunike ja
kohtujuristide spetsialiseerumise analüüs“.

Ellex Raidla advokaadibüroo teatab aga, et on otsustanud pakkumust mitte
esitada.

Lugupidamisega

Arne Ots
Partner |  <https://ellex.legal/expert/Arne-Ots/> Profile
+372 522 5283

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2024

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, August 12, 2025 10:13 AM
To: Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Tallinna Tehnikaülikool <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; AB Sorainen <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; AB NOVE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; AB COBALT <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; AB TRINITI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Estonia | Ellex <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: VH Maakohtu kohtunike ja kohtujuristide spetsialiseerumise
analüüs

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: VH Maakohtu kohtunike ja kohtujuristide spetsialiseerumise
analüüs

Registreerimise kuupäev: 12.08.2025

Registreerimise number: 5-6/6727.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2025.pdf> , Ellex Klavins
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/> ,
Ellex Valiunas ir partneriai
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> , and the privacy policy is available here
<https://ellex.legal/privacy-policy/> . This email and its contents are
confidential. If you are not the intended recipient of this email, please
delete it and notify the sender.